joi, 31 iulie 2014

o scurta iesire afara

azi am reusit performanta de a iesii din casa, ajutat de bratul unui prieten care m-a insotit, am mers pana la policlinica pentru a-mi prelungii concediul medical. majoritatea drumului am topait intr-un picior, apoi am calcat pe varful ghipsului si chiar pe calcai. mi-a fost foarte greu, obositor, insa am avut curaj, vointa si nebunie. partea buna e ca piciorul nu ma doare, nu s-a umflat si nici invinetit, deci se vindeca bine. la intoarcere am luat autobuzul o statie, de la ase pana la coloanele din romana. m-a extenuat drumul asta, insa bine ca am iesit afara si am luat aer. e soare, destul de cald si adie un vant placut. am stat putin sa ma odihnesc pe bordura iesirii gurii de metrou si m-am uitat la barbati, multi arata bine. m-as fute ca o catea in calduri. ascult b-sides & remixes placebo, goldfrapp, massive attack, sneaker pimps, beady eye, kylie. apar noile parfumuri l'amour fou l'elixir emanuel ungaro, vera wang forever vera, escada joyful, bottega veneta knot, reveal calvin klein, drakkar essence guy laroche.

Niciun comentariu: