sâmbătă, 26 iulie 2014

sexploration

ieri a trecut in vizita la mine un fost iubit cu care am ramas prieten, am vorbit filosofie la un pahar de bere, apoi am inceput sa ne mangaiem, sarutam si am facut un 69. ce placuta e senzatia de relaxare de dupa. chiar mi-a prins bine, m-a satisfacut. imi place sa fac sex, ma echilibreaza. el mi-a adus o cafea de la mcdonald's, am baut-o dimineata cu lapte. beau lapte zilnic. am tendinta de a ma intoarce la iubitii din trecut pentru ca altii prezenti nu gasesc. un alt fost iubit cu care am vorbit zilele trecute imi spunea ca ii este greu sa gasesca un partener chiar si pentru un casual sex si ma intreba unde sa intalneasca pe cineva? teoretic poti intalni oriunde, chiar si acolo unde nu te astepti, practic e mai greu. mai degraba tine de noroc. mi se intampla deseori atunci cand caut ceva anume sa nu gasesc. cand nu mai caut uneori apare. adevarul e ca tot timpul caut ceva, asta ma defineste. apreciez ceea ce am insa sunt atras si de nou. altfel m-as plafona. sunt un explorator. ascult !!!, kasabian, kaiser chiefs. sex is wonderful, affection is even better.

Niciun comentariu: