duminică, 5 ianuarie 2014

happiness is a great fuck

de revelion am fost la o buna prietena, la 12 noaptea am iesit cu gasca fetelor in parcul titan de am vazut artificiile, iar la trei jumate am plecat ca eram obosit, ma durea burta si vroiam sa dorm. pe 1 ianuarie dupa amiaza am fost la un tip dragut, tinerel, ne-am futut cu mare pofta, asa ca am inceput anul bine. aseara am fost la un amic pe care il cunosc de cativa ani, ne-am jucat frumos in pat, in dus, pe canapea, am dormit la el. am umblat prin malluri in afi, baneasa, promenada, sun plaza, de la deichmann mi-am luat ghete din piele intoarsa maron inchis cu botul rotund frumoase, comode, calduroase si usoare, iar la h&m am gasit la reduceri tenisi maron cu bleumarin. la bershka si pull&bear au inceput reducerile insa m-am tot uitat si nu imi place nimic. nici la newyorker nu am vazut nimic care sa-mi atraga atentia. zilele astea am ascultat albumele coldplay, goldfrapp si u2. am tras un ep live arctic monkeys, un cd bonus goldfrapp la ultimul album, kosheen remixes si mult asteptatul album de debut temples. in prima parte a anului scot albume noi sophie ellis-bextor, maximo park, russian red, st. vincent, beck, imogen heap. ies noile parfumuri l'eau par kenzo mirror edition, robero cavalli exotica, tommy girl brights tommy hilfiger, tommy brights for men tommy hilfiger, armani eau d'aromes pour homme giorgio armani. de maine incep jobul.

Niciun comentariu: