luni, 30 decembrie 2013

review 2013

acum cand trag linie la sfarsit de an pot spune ca pentru mine nu a fost un an rau, desigur putea fi mai bun, insa iau lucrurile asa cum sunt si vad partea lor buna. sunt realist, optimist, modest. am pus punct unor prietenii vechi care nu imi faceau bine si am cunoscut tipi noi cu care am legat o amicitie. nu am ajuns in vara la marea neagra insa am ajuns iarna in spania unde am vazut mediterana si frumosul oras sevilla. imi place sa calatoresc, sa descopar locuri noi. mi-am luat multe haine, carti, cutiute metalice si am primit multe sticle de parfum. m-am delectat cu multe albume superbe si am vazut live cateva din trupele mele favorite. nu s-a schimbat nimic in viata mea insa sunt multumit cu ce am. un singur lucru imi lipseste un boyfriend. sunt deseori intrebat cum se face ca un tip asa misto ca mine este singur. nu ma incurc cu oricine. sper ca anul ce vine sa-mi aduca ce nu mi-a adus anul ce se incheie, multe lucruri frumoase de care sa ma bucur, sa-mi fie bine. la multi ani 2014.

Niciun comentariu: