luni, 16 decembrie 2013

spicebomb

am fost plecat din tara 11 zile in sudul spaniei, in andaluzia, cu avionul prin istanbul, am vazut marea mediterana la torremolinos si frumosul oras sevilla, mai mult centrul vechi care este foarte mare. de acolo mi-am luat un pulover gri inside, pantofi sport din piele intoarsa gri-kaki pull&bear, casti pioneer de la el corte ingles, memory stick toshiba 16 gb de la media markt, doi ursuleti, un evantai rosu si alte suveniruri dragute. in parfumeriile din sevilla m-am dat cu spicebomb viktor&rolf si am testat parfumurile clasice hermes. ziua era cald acolo, vegetatia este luxurianta, multi palmieri, ficusi giganti, leandri, portocali, cactusi. cand m-am intors am tras serialele, mi-a luat o saptamana sa le vad. de la h&m mi-am luat un tricou in dungi albe-albastre, un pulover verde-maron, o bluza gri cu guler si trei nasturi si un set de doua sosete gri din lana. h&m-ul din afi s-a marit cu o aripa noua unde au adus h&m home, devenind cel mai mare h&m din romania, iar la unirii au redeschis pull&bear pe care l-au facut pe doua etaje. apar noile parfumuri aqva amara bvlgari, bel ami vetiver hermes, black xs potion for him/for her, ck one red edition for him/for her, endless euphoria calvin klein, see by chloe eau fraiche, eau de lacoste sensuelle, secret de rochas, escada born in paradise. muzici noi am: elbow live, foals, guster live, kosheen, the notwist, the rapture, the shins live, toy.

Niciun comentariu: