marți, 26 noiembrie 2013

prima ninsoare

ninge in bucuresti de cateva ore, este iarna in toata regula. zapada se topeste in contact cu solul insa la noapte vor fi temperaturi negative si atunci se va asterne un covor alb, pufos. ne-a luat cam devreme iarna anul asta, inca nu mi-am scos din cutii ghetele, fesul, manusile si nu m-am obisnuit cu ideea de iarna. azi am dat o tura prin sun plaza, de la h&m mi-am luat un tricou simplu albastru deschis cu un buzunaras in partea inimii, il stiam de ceva timp si mi-am zis ca daca nu il iau acum nu-l voi mai lua niciodata. imi place ca din fiecare colectie sa-mi iau macar un articol. am primit cateva sticle de parfum: bleu de chanel, contradiction for men calvin klein, declaration cartier, l'eau bleue d'issey pour homme issey miyake, le male jean-paul gaultier. muzici noi am: austra, boyzone, dido, gabrielle, gary barlow, manic street preachers, the bamboos.

Niciun comentariu: