duminică, 24 noiembrie 2013

gaudeamus, cartile iernii

am ajuns de doua ori la targul de carte gaudeamus de la romexpo in pavilionul central, mi-am luat cateva carti pentru ca aici editurile isi permit sa le vanda cu o mica reducere din pret fata de librarii. din colectia care imi place mie top 10+ polirom: andrei makine testamentul francez, virginia woolf doamna dalloway, franz fafka america, umberto eco cum ne construim dusmanul, michel houellebecq harta si teritoriul, iar de la nemira sapte povesti de calatorie. mi-am facut provizia de citit pentru iarna. inevitabil am dat cate o tura prin mallurile baneasa, promenada, afi, care au devenit aglomerate, de la bershka mi-am luat pantaloni conici bleumarin, imi vin turnati, la h&m am gasit un pulover gros bleumarin cu 3 nasturi la gat, pusesem ochii pe el mai demult si am avut norocul sa-l gasesc la pret redus, iar de la kaffa o cutiuta metalica mica cu far marin. vor apare noile parfumuri gres lumiere noire si lumiere rose, ck one red for her si ck one red for him calvin klein, eau de lacoste sensuelle. afara ploua, se strica vremea.

Niciun comentariu: