luni, 18 noiembrie 2013

shopping is cheaper than therapy

dupa frumoasele zile insorite de toamna tarzie, vremea s-a racorit considerabil si a devenit gri, apasatoare, monocroma. incerc sa aduc culoare in viata mea, energie pozitiva, lucruri frumoase care imi plac si de care ma bucur. beau cola intr-un pahar ikea cu buline colorate. mi-am luat de la h&m unirii un pulover pepit tricotat cu guler mai inalt, din h&m man baneasa o camasa regular in carouri bleumarin-rosu-alb din bumbac pufos, merge foarte bine purtata cu jeansi albastri, de la c&a promenada o camasa in carouri negre-gri pe care o port cu pantaloni negri, de la h&m home lipscani un pahar din sticla suport lumanare rosu cu interiorul alb in care am pus ulei esential de lavanda, imi miroase frumos in camera. intr-o seara am ajuns in mallul din militari, stiu acolo un magazin cu produse naturiste si mi-am luat sase sticlute cu ulei esential de eucalipt, menta, salvie, pin, patchouli, tea tree, pun cateva picaturi seara in ceai. intr-o zi am fost la ikea si mi-am luat o fata de perna decorativa cu opt dungi in diferite culori, o carpeta in dungi bleu, albastre, rosii, un ghiveci metalic rosu cu dantela deasupra in care mi-am pus maruntisuri, simteam nevoia sa aduc o mica schimbare cu decoratiuni in camera mea. la anticariat am gasit minunatele carti guide to herbs, the herb handbook, irises, sunt innebunit dupa plantele aromatice, de la carturesti mi-am luat grand hotel nelson a lui frederic vitoux imi place cum descrie intamplari si personaje din parisul anilor 1900 perioada belle epoque. de la dm mi-am luat doua creme de maini una balea med ph neutral, una alverde calendula, o crema pentru picioare alverde cu portocala si rosmarin, bodylotion balea men, dimineata dupa dus ma dau pe corp, deseori mi se spune ca am o piele fina. de la auchan mi-am luat un ursulet de plus cenusiu. muzici noi am: !!! r!m!x!s, claire, dido greatest hits, grizzly bear b-sides, keane best of b-sides, local natives itunes session, the 1975 itunes live ep, the killers hits, psapp, two door cinema club ep, white lies ep. am vazut un interesant documentar bbc despre viata si creatia lui gauguin - the full story.

Un comentariu:

Anonim spunea...

de fiecare data cumperi ceva. de futut cand te mai futi? mai zi si de asta :)))