luni, 4 noiembrie 2013

nimeni nu se salveaza singur

este neasteptat de cald pentru perioada asta a anului, azi am umblat pe strada in tricou dupa-amaiaza desi este noiembrie, insa se apropie iarna in curand. am mers prin mallurile afi, baneasa, promenada, sun plaza, de la bershka mi-am luat jeansi albastri straight fit, de la c&a o bluza bleumarin cu maneca lunga are trei nasturi verticali la gat si un buzunarel la piept, iar la sephora am testat noul parfum burberry brit rhythm for men, e fresh-aromatic-lemnos, mi-a placut. imi mai place gentlemen only givenchy, este aromatic-lemnos, da bine pe mine si persista. vor fi lansate noile parfumuri rosabotanica balenciaga, signorina eleganza salvatore ferragamo, azzaro club woman, azzaro club men. muzici noi am arcade fire, celine dion, claire, david bowie, keane, midlake, the killers, noul single pet shop boys, piano magic, psapp. saptamana trecuta a fost la sala dalles targul de carte kilipirim, am trecut de doua ori insa nu mi-am luat nicio carte. la carturesti au adus cateva cutiute noi asa ca mi-am luat doua foarte frumoase, una cu pisicute si alta cu trandafiri roz. intr-un h&m am vazut un tip angajat de care mi-a placut pe loc, cred ca s-a prins de mine pentru ca m-am tot uitat la el si i-am zambit, iar el mi-a facut cu ochiul, insa nu am mers mai departe desi as fi vrut sa-i spun: baga-ma intr-o cabina si fute-ma. o sa mai trec si poate data viitoare intru in vorba cu el. am descoperit niste biscuiti multicereale viva rustic foarte buni.

Niciun comentariu: