luni, 23 decembrie 2013

ursuleti & pulovere pufoase

cateva ore la pranz este soare, chiar placut, apoi se innoreaza si ceata albicioasa, umeda, ca o fantoma coboara spre pamant. nu-mi place ceata, respir mai greu si am senzatia de sufocare. am fost prin afi, baneasa, promenada, unirii, de la h&m mi-am luat un pulover din lana bleumarin cu guler inalt cu un nasturel, un tricou rosu noua colectie cu imprimeu route sixty six, o masina 1926 the highway is my home, de la c&a un alt pulover gros verde padurar cu fermoar la gat, iar de la carturesti stendhal despre dragoste, polirom eseu. la targul cadourilor de craciun de la sala dalles mi-am luat doi ursuleti, unul maron cu caciulita si fular rosu de mos, celalalt fiind putin mai mare gri si patru cutii de betisoare green tea, jasmine, patchouli, sandalwood. pe terasa promenada au facut patinoar. m-am uitat la un interesant documentar in cinci parti the world's greatest balloon adventures: sri lanka, mongolia, the alps, kenya, venezuela si am revazut in cateva seri prima serie din superbul american horror story. vor apare parfumurile burberry brit rhythm for women, guerlain la petite robe noire couture, versace pour femme oud oriental.

Niciun comentariu: