duminică, 29 decembrie 2013

out of britain

a trecut craciunul, nu am simtit deloc acea magie despre care se tot vorbeste, am fost acasa la mama unde am mancat sarmale, carnati, toba, ciorba, nu am facut nimic decat sa halesc si am stat in pat la tv m-am uitat la documentare despre animalute, m-am odihnit, relaj tehnic. reintors in bucuresti mi-am reluat obiceiurile, plimbarile prin malluri, centru vechi, din cand in cand cate un sex mai mult de control decat vulcanic sau pasional asa cum as vrea, mai mult 69 decat futaiuri innebunitoare, nu prea e dupa cum vreau eu ca nu am cu cine. realitatea nu satisface dorinta. de la h&m mi-am luat la reduceri un rucsac destul de mare rosu cu baza bleumarin fermoar metalic, pantaloni scurti bleumarin, boxeri scurti albi cu dungi negre banda rosie, ciorapi grosi scurti albastru-gri si uni lungi gri inchis. in c&a am gasit la reduceri un pulover albastru inchis cu epoleti pe umeri, fermoar de sus pana jos, buzunare laterale. la targul de craciun de la sun plaza mi-am luat un mic ursulet alb polar imbracat intr-un pulover albastru in dungi, e foarte dragalas, are manutele in sus de parca ar vrea sa te imbratiseze. ma uit la documentarul tales from northumberland with robson green (8 parti). citesc harta si teritoriul - michel houellebecq imi place mult cum scrie. am vizitat expozitia imagini din marea britanie 100 de ani de arta a peisajului din colectia british council de la mnar, interesanta. imi plac peisajele si pictura moderna. tot la mnar este expozitia temporara epoca beidermeier in tarile romane 1815-1859, o sa merg intr-o zi sa o vad. vor apare noile parfumuri dior homme eau for men, pasha de cartier edition noire, pleats please l'eau issey miyake, 212 vip rose carolina herrera, manifesto l'eclat yves saint laurent.

Niciun comentariu: