marți, 21 ianuarie 2014

birthday boy 39

azi implinesc 39 de ani, ma simt ca la 29 adica young & fabulous. mai am cativa ani de glorie. timpul zboara, nici nu realizez cand totul trece atat de repede, parca mai ieri aveam 31...35... odata cu varsta vine si intelepciunea, rabdarea, linistea, aprecierea. cineva spunea ca viata incepe cu adevarat dupa 40 de ani, voi vedea. un amic mi-a spus recent ca desi sunt putin nevrotic, obsedat sexual, puslama si lenes in a-mi valorifica calitatile/potentialul la adevarata valoare, totusi sunt cel mai misto tip pe care il cunoaste. ascult george michael, imi place mult vocea si muzica lui. pe 17 martie iese noul sau album symphonica. duminica am fost la mnar am revazut expozitia imagini din marea britanie, mi-au placut cateva picturi, apoi am intrat la expozitia epoca biedermeier in tarile romane 1815-1859, e misto, merita, chiar iti da acel sentiment magnific de muzeu de arta. a inceput un nou serial gay: looking, facut de hbo, prezinta viata unor tipi ce traiesc in san francisco + sezonul 2 the following. ies noile reinterpretari hypnotic poison eau de parfum dior, miss dior blooming bouquet, fan di fendi blossom, le panthere cartier, couleur kenzo violet, alien eau extraordinaire thierry mugler, fan di fendi pour homme assoluto, fahrenheit le parfum dior.

Niciun comentariu: