luni, 27 ianuarie 2014

looking (d'you know what i mean)

bucurestiul este sub nameti. trotuarele sunt acoperite de carari serpuitoare prin zapada pe care mergi cu greu. mersul prin zapada este sport extrem, te solicita la maxim, insa poate fi funny. vestea buna e ca nu mai ninge si nici vantul nu bate, e o liniste inzapezita. azi mi-am luat alte doua tricouri pull&bear de la sun plaza la reduceri, unul albastru inchis pe care scrie more ideas than time, celalalt este acel albastru frumos care imi place mult si are imprimat i want to get away manhattan nyc, ambele imi vin bine, trebuia sa le am. apoi am mers la lidl, mi-am luat o salata pariziana cu carne, un borcan mare de salata de legume in otel, e delicioasa, tocana de legume, hamburger de pui, iaurt, smantana, lapte, napolitane, eugenia cu cacao, covrigei si batoane de ciocolata cu miez pufos. ma uit la documentarul italy unpacked (3 parti) foarte interesant, pitoresc ne prezinta cate putin din arta, istoria, mancarurile locale si frumoasele peisaje a provinciilor de pe coasta vestica a italiei aflate la mediterana. inca ascult oasis. all around the world let's all make believe, some might say: let there be love for those who feels love and stop crying your heart out if you know what i mean.

Niciun comentariu: