miercuri, 22 ianuarie 2014

cowboys, angels & bears

afara ploua marunt, e destul de urat, nu-mi place umezeala asta, stau in casa beau ceai, ascult george michael si ma uit la seriale. ieri si azi mi-au spus la multi ani + urari frumoase multi prieteni(e), m-au sunat pe mobil, trimis sms sau mesaje pe facebook, m-au bucurat fiecare in parte si apreciez mult ca s-au gandit la mine. cu anumiti oameni am o relatie speciala si ne leaga o prietenie de multi ani. aseara m-am intalnit cu o buna prietena m-a invitat in fire club sa mancam faimosul cheeseburger, acolo ma asteptau alte trei prietene, mi-au facut o surpriza frumoasa la care nici nu ma asteptam, frumos din partea lor. saptamana trecuta mi-am luat de la pull&bear unirii ghete pana la glezna din piele intoarsa bleumarin foarte frumoase, elegante, usoare, iar a doua zi mi-am luat de la pull&bear baneasa pantofi din piele intoarsa bleumarin asemanatori cu ghetele, insa pantofii ii voi purta cand se va incalzii vremea. vin foarte bine cu jeansi. imi place incaltamintea facuta de pull&bear. hainele pe care le au acum la reduceri nu mi-au placut, asa ca nu mi-am luat nimic. anii trecuti mi-am luat tricouri foarte frumoase pe care le port si acum cu mare placere, insa din colectia trecuta nu mi-a atras atentia nici macar unul. am tras filmele premiate la globuri si altele din anii trecuti pe care nu le-am vazut, le vad seara. kissing a fool.

Niciun comentariu: