luni, 13 ianuarie 2014

twin peaks

de o saptamana ma uit la serialul cult al anilor '90-'91 twin peaks mi se pare superb si actual. in acei ani cand am vazut pentru prima oara la tvr acest serial am fost fascinat si obsedat, era ceva ce nu mai vazusem niciodata. atunci semanam oarecum cu bobby briggs. mare lucru nu am inteles atunci, insa am fost profund marcat. muzica mi se pare geniala, am ascultat-o ani de zile, este una dintre coloanele mele preferate. dupa 22 de ani sunt inca fan. mi-ar placea o continuare. azi m-am futut cu un tip misto, mai tanar decat mine, bine facut la corp, mi-a dat-o bine, aveam nevoie sa fiu busit. ies noile parfumuri la vie est belle l'eau de toilette lancome, very irresistible l'eau en rose givenchy, jil sander evergreen, tom ford velvet orchid. am descoperit doua noi trupe care canta bine: delay trees si warpaint. un prieten mi-a dat sase ursuleti vintage de diferite marimi, sunt foarte simpatici. mi-e dor de anii '90 ce vremuri frumoase, irepetabile. memories fade to gray, you're gone but i'm there, fire walk with me.

Niciun comentariu: