sâmbătă, 25 ianuarie 2014

visiniu

cu o intarziere de o luna jumate iarna a venit in forta, afara ninge viscolit, stau in barlog la caldurica, beau cafeaua si ascult goldfrapp. ieri am dat o tura prin trei pull&bear la sun plaza, unirii si afi, mi-am luat de la reduceri doua tricouri bleumarin unul cu imprimeu galben murdar silence is the most powerful scream crosstown new york, pe celalalt scrie fine goods for good people brooklyn exclusively styled, doua hanorace albastru si rosu, o geaca subtire din fas visiniu cu rosu foarte chic. imi sta bine cu visiniu, nu stiu de ce m-am ferit sa port culoarea asta. am o bluza cu maneca lunga si nasturei la gat visinie de la c&a inca nu am purtat-o insa ma prinde bine culoarea. mai am o camasa h&m divided grey visina putreda si imi sta foarte bine cu ea mai ales cand o combin cu gri. am terminat de vazut serialul twin peaks, mi s-a parut interesant pana cand moare leland, apoi a cam deviat. am in camera un buchetel de ghiocei infloriti sunt atat de gingasi parca zambesc.

Niciun comentariu: