duminică, 26 ianuarie 2014

snowing

ninge marunt si des, insa nu mai bate vantul care ieri era turbat. stratul de zapada e destul de mare, s-au format troiene. iarna a pus stapanire pe toata europa. e greu sa mergi prin zapada. ascult albumele oasis, imi era dor de muzica lor care inca imi place. ieri am fost la un croat blond, cazat la un hotel aproape de mine, corp frumos, bine dotat, pula frumoasa, m-a futut foarte bine de doua ori, tandru, nu-mi venea sa mai plec de la el. in baie avea parfumul armani pour homme. am vorbit vreo doua ore cu el, mi-a povestit despre zagreb si litoralul lor la marea adriatica, sunt locuri frumoase pe acolo, mi-ar placea sa le vad. m-am simtit bine cu el, insa ce e frumos se termina repede. imi plac actorii ryan gosling, bradley cooper, jake gyllenhaal, colin farrell, jude law, ewan mcgregor. mi-e pofta de inghetata.

Niciun comentariu: