vineri, 26 iulie 2013

white lilies and tuberose

au inflorit crinii albi si tuberozele, iubesc aceste flori si parfumul lor puternic. m-am intalnit cu ultimul meu boyfriend, tipul insurat, am ramas buni prieteni, ma bucur ca am reusit sa trec peste toata povestea care m-a intristat atat de mult si m-a adus in pragul nebuniei. m-a dus la o terasa mexicana unde am mancat cateva rulouri cu carne, branza deasupra si sosuri picante. am vorbit despre noi, i-am povestit din aventurile mele, ca prieteni ne intelegem bine si asta inseamna mult pentru mine. in urmatoarele trei luni vor fi lansate noile albume white lies, franz ferdinand, glasvegas, arctic monkeys, goldfrapp, the 1975, placebo, manic street preachers, travis, cher, sting, moby, celine dion, of montreal, arcade fire.

Niciun comentariu: