duminică, 28 iulie 2013

the absurdity of hate

acum pe seara am iesit la o plimbare prin centrul vechi unde am vazut o gramada de tipi buni de lucrat, am intrat la mcdonald's unirii unde am mancat un cheesburger si un puisor, iar de la carrefour mi-am luat o cola de 1 litru pentru ca imi era foarte sete. la intoarcere am intrat in carturesti unde m-am uitat la carti, cd-uri si ceaiuri, nu mi-am luat nimic. saptamana asta am facut mult sex, pot spune ca am succes. ma vad cu un tip de care imi place mult, ma simt bine cu el, ma fute super, imi spune: vreau sa te simt, ah ce bine faci... insa mi-a spus de la inceput sa nu ma indragostesc de el pentru ca nu vrea relatie. apreciez sinceritatea lui, faptul ca stie ce vrea, decat sa ma minta mai bine am clarificat din start. am noul album godfrapp imi place din prima ascultare, este melodios, melancolic, intim, merge pe linia lui seventh tree.

Niciun comentariu: