luni, 8 iulie 2013

fix me up, i want lust for life

in urma cu doua nopti am fost la un tip care statea la un hotel aproape de mine, de cum am intrat in camera mi-a placut de el. putin mai inalt si mai tanar decat mine, brunet, tuns scurt, paros, cu barbita, atragator, mirosea a contradiction for men calvin klein, i-am spus: imi place de tine, el mi-a raspuns: si mie imi placi, apoi ne-am sarutat pasional. sexul a fost super, exact de ce aveam nevoie. i-am povestit despre ultima mea relatie pentru ca am simtit ca este un tip ok in care pot avea incredere. mi-a spus ca nu este nimic in neregula cu mine, ca trebuie sa nu ma mai consum atat de mult. uneori am nevoie sa aud aceste lucruri pe care de altfel le stiu foarte bine, o confirmare ma ajuta sa ma redresez. mi-ar fi placut sa fie mai mult intre mine si el insa asa am eu bafta sa intalnesc tipi misto care nu sunt din bucuresti. azi am mers prin doua malluri, nu mi-am luat nimic insa am testat mai multe parfumuri. casa rochas relanseaza trei dintre parfumurile lor de succes reinterpretandu-le intr-o formula actuala, intensa, combinand notele florale, fructate, aldehide, condimente, lemnoase, orientale: femme, madame rochas, tocade. imi place noul sezon dexter. am tras cateva muzici noi: glass towers, kylie, pet shop boys, the see see.

Niciun comentariu: