sâmbătă, 6 iulie 2013

i knew it was not going to be like this and now all i've got are lonely feelings

am crezut ca sentimentele lui vor fi de durata, ca isi doreste sa fie cu mine, nu a fost asa, mi-a dat doar false sperante, m-a ranit, dezamagit, nu meritam asta pentru ca eu i-am dat totul si am fost fair play. nu imi place sa fiu abandonat. nu fac o drama, insa ma doare si am trecut prin stari proaste, psihotice, nu am putut sa dorm cateva nopti la rand, m-am simtit rau, am fost irascibil. nu imi este usor sa ma despart de cineva la care tin mult. zilele astea am recitit sfarsitul unei iubiri - graham greene, foarte frumos scrisa, in anumite fraze m-am regasit, mi-a prins numai bine pentru starea proasta in care eram. azi a plouat torential de ziceai ca vine potopul, era atat de deasa ploaia incat semana cu ceata. apar noile parfumuri diesel loverdose tattoo floral-aromatic, elle l'aime lolita lempicka floral-oriental, moschino forever sailing for men citric marin lemnos, freedom sport tommy hilfinger aromatic condimentat. intr-o zi am ascultat albumele vaya con dios, misto muzica ei.

Niciun comentariu: