marți, 30 iulie 2013

invictus

azi am fost la gradina zoologica, nu mai fusesem de multi ani, nici nu-mi mai aduceam aminte cum este, mi-am zis ca acolo la padurea baneasa scap de canicula din oras, am vazut mai multe animale, reptile, pasari, unele erau ascunse din cauza caldurii, altele le-am vazut pentru prima oara in realitate, am ramas surprins cat de mici si dragalase sunt unele animalute, in documentarele pe care le vad par mai mari, este minunata lumea animalelor prin toata diversitatea lor. mi s-au parut bine ingrijite si hranite insa cred ca nu sunt chiar fericite fiind tinute in captivitate, e cu totul altceva sa traiesti liber in habitatul tau natural. la intoarcere m-am oprit in mall baneasa, din pull & bear mi-am luat la reduceri un pulover subtire bleumarin cu dungi albe, imi vine bine pe corp, il voi purta cu jeansi. am intrat si la douglas, inevitabil, am testat mai multe parfumuri printre care noul paco rabanne invictus este fructat lemnos dulce usor gurmand are ceva din angel mugler poate capsuna, vanilie. vor apare parfumurile omnia crystalline eau de parfum bvlgari, tresor eau de parfum lumineuse lancome, shiseido zen gold elixir, black xs l'aphrodisiaque for women si black xs l'aphrodisiaque for men. am primit de la un prieten cabaret homme gres imi place este aromatic fougere lemnos.


Niciun comentariu: