duminică, 14 iulie 2013

survival is everything i used to trust

ascult albumul madonnei bedtime stories, desi au trecut 19 ani de la lansarea lui continua sa imi placa la fel de mult. de fapt mie madonna a inceput sa imi placa cu adevarat de la secret. aveam 20 de ani pe atunci... am fost prin mall baneasa, la bershka am gasit la reduceri o bluza cu maneca lunga marinareasca cu dungi subtiri bleumarin si doi nasturei la gat, iar de la h&m mi-am luat o curea mov din bumbac divided blue si un set de sosete scurte in dungi colorate. m-am oprit la ikea unde am mancat doi hot dogi. ma uit la un documentar despre wild life north america (7 parti). am tras cateva muzici noi: austra, deptford goth, glass towers, groenland, the see see, the silver seas. vor apare noile parfumuri: manifesto l'elixir ysl, trussardi my name, tresor l'absolu lancome, miss aura swarovski, alien pierre magique thierry mugler. i'll never be an angel and i'll never be a saint it's true, i'm gonna be living to tell my story of glory, then you'll know what to expect, it's all about survival.

Un comentariu:

Peter spunea...

Dorim maimultecuivinte si despre trairile tale, intalnirile tale..viata de zi cu zi.