luni, 22 iulie 2013

burning blue

azi am ajuns in sun plaza si afi cotroceni, de la bershka mi-am luat blue jeans straight fit, ma simt foarte bine in ei, gasesc destul de rar jeansi care sa imi placa, o bluza cu maneca lunga bleumarin cu trei nasturei la gat, de la pull & bear un tricou bleu ce are imprimat o sticla neagra dreptunghiulara cu eticheta rosie pe care scrie elixir red of life original, imi vine super, iar la h&m am gasit la reduceri un pantalon scurt bleumarin, un tricou in dungi albe-bleumarin si tenisi divided din panza gri inchis. ma uit la cateva documentare foarte interesante: micro monsters (6 parti), wild danube (2 parti), frida kahlo, marie antoinette si filmul stoker cu nicole kidnam. am cateva muzici noi: glasvegas, kowalski, snow ghosts. vremea s-a incalzit considerabil. vad multi tipi misto pe strada, m-as fute cu multi.

Niciun comentariu: