marți, 9 iulie 2013

don't panic, we never change

ascult primul album coldplay - parachutes, nu-l mai ascultasem de ceva timp, este un album superb, inca imi place la fel de mult iar coldplay raman una din trupele pe care le iubesc. mi-am luat de la kaufland o ciocolata cu lapte si crema de menta, ieftina si buna. am fost de dimineata la un tip, i-am tras-o, imi tot spunea ah ce bun esti, ce pula buna ai, multi imi spun asta. a remarcat ca am pielea fina, normal la cate creme folosesc. alt amic imi zice: esti irezistibil. imi place sa fiu dorit, admirat, iubit. don't panic, we live in a beautiful world. i wanna live life, never be cruel, be good to you and i live my life, have friends around, we never change, do we? beyond the trees find the spirit.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Este cineva cu care nu ti-ai tras-o? Poate si de asta esti tot singur....

Peter spunea...

Cu mine :)
Glumesc.
Si eu ma inscriu in categoria asta....hehe
Facut sex cu multi si singur.

Anonim spunea...

pai atunci iti asumi si nu te mai plangi.