vineri, 5 octombrie 2012

otros aires

aseara la invitatia unui prieten am fost in clubul the silver church la concertul trupei spaniole-argentiniene otros aires ce canta neo-tango. mi-a placut muzica lor iar dupa concert cand am ajuns acasa am downloadat trei albume ale lor. mi-am luat un tricou verde inchis cu imprimeu rosu-corai new york city de la new yorker; un pulover pufos, albastru, cu anchior de la bershka; incaltaminte sport de la humanic; doua cutiute noi de la carturesti si cosmetice balea de la dm. m-am uitat la mai multe documentare: future earth, the truth about climate change, light at the edge of the world (4 parti) prezinta viata oamenilor din zonele: arctic, himalaya, peru, polynesia; treasures from the past - land of crossing, maghreb; rivers and life (6 parti): amazon, nile, ganges, mississippi, rhine, yangtze; 101 australian birds; wild mallorca; moment of impact (2 parti); visions of europe (16 episoade) ne arata cele mai frumoase locuri din europa filmate din elicopter. tema noului film james bond skyfall este cantata de adele. stiu o patiserie pe bulevard pana in cismigiu de unde imi iau gogosi umplute cu branza dulce si stafide, sunt un deliciu, alteori alternez cu covrigi multicereale. vremea se mentine calda, port jeansi si tricou.

Niciun comentariu: