luni, 22 octombrie 2012

camus & hesse

mi-am luat de la anticariat doua carti rao pe care le vroiam de ceva timp iar in librarii sunt dublu ca pret: albert camus - primul om si hermann hesse - narcis si gura-de-aur. romanul lui hesse l-am citit mai demult pe vremea cand imprumutam carti de la o biblioteca, mi-a placut atat de mult incat mi-am zis ca trebuie sa am aceasta carte. ambii sunt printre scriitorii mei preferati. la h&m au bagat pulovere tricotate la reduceri, sunt groase pentru iarna, mi-am luat doua, bleumarin si alb cu bleumarin, vin foarte bine pe mine, au doi nasturi la gat si un guler mare, o sa-mi tina bine de cald la iarna. ma uit la documentarul baltic coasts (10 parti) si la serialele mele. primul episod din noua serie american horror story asylum mi s-a parut mai slab fata de seria precedenta. am descoperit cateva trupe noi care imi plac: balthazar, boy omega, floating action, little comets. sunt incantat de culorile frunzelor acum toamna, copacii arata de parca ar fi cuprinsi in flacari de foc, sunt minunate aceste culori ruginii.

Niciun comentariu: