sâmbătă, 13 octombrie 2012

cosmopolis

afara ploua marunt, apasator, cerul e plumburiu. e toamna. gata cu caldurile, vara s-a dus. frigul devine o prezenta constanta si iti intra in oase. doar caldura iubitului (daca il ai) si caldura din casa te fac sa te simti bine. altfel te consolezi singur cu o patura pufoasa si o cana cu ceai cald. de la humanic mi-am luat ghete sport pentru toamna t-sign, negre, dragute si comode; de la new yorker inca un tricou fishbone albastru inchis cu imprimeu mustar athletic department, pe spate scrie bucktown 22; la bernschutz & co au adus cutiute metalice noi si mi-am luat una mica frumoasa cu pasarele; iar de la carturesti romanul cosmopolis - don delillo, descris ca fiind un adevarat imn al new yorkului, un roman stralucit in care autorul schiteaza lumea contemporana in cuvinte si imagini de o frumusete stranie. in bucuresti sunt multe cladiri art deco sau in stilurile neoclasic/neogotic francez de secol 19, imi place mult arhitectura acestor case. din pacate multe dintre ele nu sunt renovate, arata jalnic, sunt lasate in ruina, pacat, sunt adevarate bijuterii de o valoare inestimabila, case de patrimoniu ce ar trebui sa li se redea faima de care s-au bucurat in vremurile lor de glorie. a inceput un nou serial: arrow si sezonul 4 din the vampire diaries. saptamana viitoare incepe noul sezon american horror story: asylum. apar noi parfumuri masculine: versace eros, freedom tommy hilfiger, habit rouge cuir guerlain. muzici am noile albume bat for lashes si james walsh. ascult albumele suede, they are the beautiful ones.

Niciun comentariu: