luni, 22 octombrie 2012

un weekend la teisani

doi prieteni de-ai mei m-au invitat in weekend la casa lor de vacanta de la teisani in judetul prahova dupa valenii de munte. casa este contruita din lemn de brad, are un etaj, este cocheta, amenajata cu bun gust, dotata cu tot ce trebuie, incalzire si apa calda pe curent electric, m-am simtit foarte bine. in spatele casei au o gradina mare cu multi pomi si cateva flori. este o zona cu dealuri, pasuni si padure. sambata am mers la plimbare toti trei, pasunea era plina de branduse, soarele ne mangaia bland, am intrat in padure, am facut multe poze, ne-am intalnit cu o mare turma de oi, am urcat dealul apoi am coborat intorcandu-ne acasa. a fost frumoasa plimbarea prin pasuni, padure si aer curat. am mancat macese, mieji de nuca, mere, oua de tara facute ochi, branza, lapte batut, ardei umpluti cu carne de pasare, tocanita de ciuperci. dupa atata miscare am dormit neintors noaptea. din gradina am rupt cateva fire de menta sa-mi miroasa in camera si pentru ceai. m-am relaxat, odihnit, mi-a placut mult iesirea la tara.

Niciun comentariu: