marți, 30 octombrie 2012

kaas chante piaf

dupa un weekend cu vreme calda, frumoasa, am mers in parcul titan si-am facut poze naturii autumnale, de luni s-a racit brusc, a plouat continuu o zi si-o noapte, am trecut la haine groase si ghete. am dat o raita prin malluri, de la h&m afi cotroceni mi-am luat o geaca bleu-gri destul de groasa, iar la pull & bear baneasa am gasit la reduceri un tricou rosu pe care scrie all good things are wild and free, mi-a placut mesajul de cum l-am vazut. din anticariat mi-am luat doua carti in engleza: a taste of provence si haiku for lovers. am primit cateva sticle de parfumuri: antaeus pour homme si allure homme sport chanel; eau sauvage fraicheur cuir si fahrenheit 32 dior; givenchy play intense; the iceberg fragrance. patricia kaas scoate un album tribut-omagial cu covers dupa hiturile lui edith piaf: kaas chante piaf, ce comemoreaza 50 de ani de la moartea artistei, album inregistrat la londra alaturi de royal philharmonic orchestra. recent patricia si-a lansat la cannes primul ei parfum chypre-floral intitulat simplu k despre care spune: a perfume is before anything else a matter of desire, of skin sensibility and create an emotion.

Niciun comentariu: