duminică, 4 noiembrie 2012

november rain

noiembrie a inceput cu ploaie, in cap imi vine la piesa celor de la guns n' roses november rain mi se pare potrivita cu atmosfera deprimanta de afara. dupa doua zile de ploaie si frig acum in weekend vremea s-a facut frumoasa, soarele straluceste din nou, ma bucur de vremea asta buna pana nu da din nou frigul. dimineata se face ceata, orasul invaluit de ceata arata creepy. am mers prin malluri in magazinele cu haine si parfumerii, de la pull & bear afi cotroceni mi-am luat un simpatic tricou rosu pe care scrie everything is amazing & nobody is happy, iar la new yorker am gasit la reduceri un pulover destul de gros negru cu patru dungi late albastre. de mancare mi-am luat de la lild si kaufland. am descoperit o trupa noua ce suna bine the 1975 au deja doua ep-uri cu cate patru piese fiecare. am noile albume: bat for lashes, lana del rey, norah jones, robbie williams, skye. when i look into your eyes i can see a love restrained, cause nothin' lasts forever in the cold november rain.

Niciun comentariu: