vineri, 30 noiembrie 2012

new yorker boy

la new yorker au bagat reduceri la multe haine din colectia toamna-iarna pe care le stiam si vroiam sa mi le cumpar. nu am stat pe ganduri, am mers in patru magazine new yorker din fiecare mi-am luat cate ceva. un tricou bleu-gri pe care scrie newham 65 college, un tricou polo bleumarin cu dungute fine bleu, o bluza bleu-gri cu maneci raglan bleumarin, o bluza bleumarin cu un 65 imprimat, o alta bluza bleumarin cu imprimeu rosu, o camasa in carouri bleu-bleumarin-alb si o camasa in carouri rosu-albastru denim. am umblat destul de mult insa a meritat efortul, sunt frumoase hainele pe care mi le-am luat. de la auchan mi-am luat supa crema de legume si supa crema de dolveac la cutie de 1 litru, super bune. un amic strain cu care ma vad din cand in cand mi-a adus cateva ciocolate elvetiene si sticla bvlgari blv pour homme. ies parfumurile see by chloe, the one desire dolce & gabbana, gucci guilty black, eau de lacoste, balenciaga l'eau rose, valentino valentina acqua floreale; derby for men guerlain, gucci guilty black pour homme, hugo red for men hugo boss, ermenegildo zegna uomo. muzici noi am bjork remixes, lone wolf, mylene farmer, the 1975, the twang, the zolas. new yorker boy il iubeste pe fluturas.

Niciun comentariu: