duminică, 18 noiembrie 2012

memory of the future

ascult kaas chante piaf si beau o cana mare de cafea cu lapte, e placerea mea matinala. non, je ne regrette rien pentru ca uneori la vie en rose. cum toata ziua merg prin malluri gasesc cele mai frumoase haine la cele mai bune preturi. de la bershka mi-am luat un tricou gri cu imprimeu de aviator din colectia take a trip back in time; la new yorker au bagat la reduceri o bluza smog pe care pusesem ochii, are dungi orizontale bleu-bleumarin cu trei nasturi la gat, imi vine superb parca e facuta pentru mine; tot la reduceri am gasit o camasa maneca lunga cu gluga, model regular fit in carouri albastre-beleumarin; iar la h&m au adus o serie de camasi cu maneca lunga logg regular, material grosut, mi-am luat una albastra, din cand in cand port camasa, mai ales cu pulover deasupra. fetele de la parfumerii cu care sunt prieten mi-au dat cateva esantioane la noile aparitii: armani code ultimate, trussardi my land, hilfiger man, prada luna rosa, cartier declaration d'un soir, la nuit de l'homme ysl, bleu de chanel, coco noir chanel, roberto cavalli, ange ou demon givenchy, shalimar parfum initial guerlain. am noile albume bat for lashes, coldplay live, lana del rey, patricia kaas, robbie williams, the twang, the zolas. celebrul chitarist din the smiths, johnny marr scoate album solo the messenger. you seem to be like a memory of the future, looking back of my life now asking if not later then when, over and over again.

Niciun comentariu: