duminică, 11 noiembrie 2012

in the light of the morning sun

imi plac diminetile insorite pentru ca imi dau energie si ma binedispun. desigur si cafeaua de dimineata ma ajuta mult, fara ea nu functionez asa cum trebuie. lumina diminetii are ceva special, straluceste precum cristalul. in dimineata asta am dat o tura de lac in parcul titan si am facut poze naturii. ce frumosi sunt copacii cu frunzele ingalbenite-ruginii, refexia lor in apa lacului, jocul de umbre in lumina blanda a soarelui, luciul lacului, tot acest peisaj impresionist. natura e intotdeauna superba. la sala dalles este targul de carte cu discount kilipirim, mi-am luat cartea ceaiului - okakura kakuzo si e.a. poe - carabusul de aur si alte povestiri. jurnalul scoate colectia de carti nobel, mi-am luat herman hesse cele mai frumoase povestiri (2 vol). m-am tot plimbat prin malluri, de la bershka mi-am cumparat jeansi albastri straight fit ce imi vin foarte bine si un tricou albastru-gri cu imprimeu marinaresc din colectia take a trip back in time. azi ascult albumele jay jay johanson, ce frumos spune: see me, feel me, hear me, love me, touch me.

Niciun comentariu: