sâmbătă, 24 noiembrie 2012

placerile vietii

targul de carte gaudeamus a inceput miercuri in pavilionul central romexpo. am ajuns acolo trei seri la rand, mi-am luat doua carti polirom top 10+ haruki murakami - dans dans dans si irving stone - bucuria vietii. imi place sa umblu inconjurat de atatea carti, sa le rasfoiesc si sa simt mirosul cu iz pudrat de hartie. fiecare editura avea carti interesante, insa de unde atatia bani sa le cumperi pe toate... si apoi nici nu am spatiu sa le depozitez. pasiunile trebuie sa-ti ocupe timpul nu spatiul. mie imi ocupa si una si alta. se anunta aparitia a noi parfumuri for men: acqua essenziale salvatore ferragamo, davidoff the game, jacomo oud, lapidus pour homme black extreme, salvador dali le roy soleil extreme. zilele astea am ascultat albumele blonde redhead, guillemots, portishead.citesc carti, ma uit la seriale, fac sex, incerc sa ma simt bine.

Niciun comentariu: