marți, 16 octombrie 2012

mere, gogosi, ceai verde

azi a fost o vreme foarte frumoasa, destul de cald, o vara indiana. aveam pofta de mere asa ca am mers pana in piata obor si mi-am luat doua kilograme de ionatane. la cateva terase din piata prajeau mici la gratar, mirosea bine, as fi mancat vreo patru mici insa mi-am zis ca imi voi cumpara data viitoare. m-am oprit in schimb la o patiserie, mi-am luat o gogoasa impletita calda, a fost buna. am vazut noul film a lui woody allen to rome with love. ieri am fost la redactia editurii curtea veche de unde am cumparat cartea ceaiului verde, apoi am mers la editura paideia pentru povestea ceaiului pe care o citesc acum, e frumos scrisa. la pranz m-am intalnit cu o buna prietena, m-a invitat de am mancat o ciorba de vacuta la un restaurant. mi-am luat de la lidl iaurt cu fructe foarte bun. am primit cateva sticle de parfum: hypnose homme lancome, l'eau d'issey pour homme issey miyake, insense ultramarine givenchy, versace the dreamer. muzici noi am noul single pet shop boys si noile albume balthazar, smile smile.

Niciun comentariu: