luni, 8 octombrie 2012

melancholic autumnsong

de azi se pare ca vine toamna, afara s-a racorit, vantul bate moderat in rafale, nu mai e de iesit in tricou, puloverasele si gecile sunt un must. am destule bluze cu maneca lunga, pulovere frumoase, hanorace si geci care sa ma apere de frig. frunzele copacilor au inceput sa rugineasca, se desprind si cad moarte pe jos. castanele cad si ele. toamna ne ofera cele mai frumoase culori in nuante de galben, portocaliu, rosu, roscat, maro. ieri m-am intalnit cu un amic polonez ce traieste in marea britanie, ne-am plimbat prin centrul vechi, apoi ne-am oprit la o terasa unde am mancat trei mici cu cartofi prajiti si am baut o cola. la h&m au adus cateva modele noi de pulovere groase uni din lana insa sunt destul de scumpe. noua colectie de jeansi basic regular fit pull & bear are cateva modele cool, am pus ochii pe unul. la new yorker au adus haine frumoase in colectia toamna-iarna, tricouri, bluze cu maneca lunga, bluze de corp sport, pulovere si hanorace frumusele. astept reducerile. zilele astea am ascultat albumele arctic monkeys, franz ferdinand, keane, mansun, placebo si the strokes. without love we're nothing at all.

Niciun comentariu: