vineri, 28 septembrie 2012

documentare, muzici, parfumuri

vremea continua sa ramana calda desi suntem spre sfarsit de septembrie. se pare ca toamna va fii lunga, frumoasa insa secetoasa. m-am uitat la mai multe documentare interesante despre wild life si calatorii. untamed americas (4 parti) ne arata viata animalelor ce traiesc in zone geografice diferite: coast, deserts, forests, mountains. journey of a lifetime (3 parti) ne poarta de-a lungul unui an prin cele mai frumoase locuri/orase de pe pamant. calatoria incepe de anul nou la paris, continua in kenia, india, china, venetia, egipt, australia, san francisco, peru si se termina tot de anul nou la new york. incep noile sezoane din dexter, fringe, revenge, once upon a time. am tras noile albume bye bye bicycle, general fiasco, grizzly bear, kosheen, un live lamb,  lavender diamond, menomena,  pet shop boys, sea wolf, the chevin, the killers, tori amos, toy, two door cinema club, we shot the moon. coldplay scot live 2012, iar placebo un ep. de la kaffa mi-am luat doua ceaiuri verzi sencha lemon si sencha wild grey. am primit cateva sticle de parfum: egoiste pour homme si pour monsieur concentree chanel, fahrenheit dior, terre d'hermes pure perfume, marc jacobs bang, gucci rush, gucci by gucci, baiser vole cartier si eclat d'arpege lanvin.apar noile parfumuri: first eau de parfum intense van cleef & arpels, estee lauder very estee, elizabeth arden red door aura, nina ricci nina princesse d'un jour, trussardi delicate rose, boucheron femme eau de parfum, salvador dali le roy soleil extreme for men.

Niciun comentariu: