luni, 10 septembrie 2012

truth or dare

am intrat in parfumeria marionnaud unde am testat noua apa de parfum madonna truth or dare, imi place, este floral-orientala, un amestec imbatator de flori cu miros puternic: neroli, gardenie, tuberoze, iasomie, crin alb invaluite intr-o baza senzuala din vanilie, ambra si mosc. il am pe incheietura bratului, il miros din cand in cand, tuberoza se simte cel mai persistent. as sta cu orele in parfumerii, sa-mi bag nasul in sticlute, sa miros cat mai multe parfumuri, fiecare parfum este unic iar in spatele lui se ascunde o poveste, un concept. mi-am luat de la h&m un tricou gri granit cu imprimeu din noua colectie, iar la anticariat am gasit cartea lui peter mayle din nou in provence. ma uit la doua serii de documentare bbc: land of the eagle, in opt episoade se incerca o relatare completa a faunei/locurilor salbatice din america de nord; iar spirits of the jaguar este subiectul celor patru parti ce exploreaza viata plantelor, animalelor exotice din jungla americii centrale, originile sale vulcanice, civilizatia maya, taino si imperiul aztec. pe net am gasit mai multe single-uri bloc party, kasabian, the killers si florence + the machine ce contin b-sides, live-uri si remixuri.

Niciun comentariu: