duminică, 16 septembrie 2012

mere, pere, prune, struguri

afara ploua, cerul e cenusiu, se pare ca a venit toamna. un prieten mi-a spus ca va merge in piata obor sa cumpere fructe, dintr-o data mi-a facut pofta de mere dulci-acrisoare sau pere zemoase. prune, struguri si piersici am mancat zilele trecute. imi plac mult fructele de orice fel, autohtone sau exotice. nu am mai ajuns intr-o piata demult desi imi place sa umblu printre tarabele pline cu fructe si legume proaspete, sa adulmec fiecare miros al zarzavaturilor. am devenit dependent-tributar supermarketurilor, consumator al hranei industrializate de calitate indoielnica, globalizarea m-a indepartat de produsele traditionale sanatoase. conceptul bio nu este pentru buzunarul meu, eu consum junk food si fast food, rar mananc o mancare gatita. ma uit la un pitoresc documentar bbc around the world in 80 gardens, 10 episoade ne poarta intr-o calatorie prin cele mai frumoase gradini aflate in diferite zone ale pamantului; documentarul istoric searching for lost worlds (5 parti) exploreaza mistere ale lumilor disparute, vechi civilizatii aflate in sudul africii, peru, desertul gobi, grecia si egiptul antic; in timp ce documentarul dirty dali: a private view ne prezinta un dali profund tulburat de sexualitatea sa ambigua amestecata cu confuzii freudiene ascunse in spatele imaginii lui de vis si fantezie. la un moment dat geniul si reputatia sa au fost epuizate, viata intima si munca s-au predat obsesiilor sexuale ce l-au chinuit pana la moarte.

Niciun comentariu: