sâmbătă, 22 septembrie 2012

trousers, fragrances, books

azi am mers prin mai multe malluri, am facut turneu de shopping. de la h&m mi-am luat pantaloni negri grosuti loose fit, pantalni scurti maro-brun cu carouri alb-bleu, buzunare laterale si curea bej, boxeri kaki cu carouri negre, un set de trei ciorapi gri inchis, toate la reduceri si din h&m-uri diferite. nu in toate magazinele au aceeasi marfa. in h&m unirea am gasit h&m magazine autumn 2012, sa-mi fac o idee despre cele mai noi trenduri. la new yorker au adus haine dragute insa nu sunt la reduceri. am intrat si prin parfumerii mi-am bagat nasul in sticlute si mi-am parfumat bratele. de la carturesti mi-am cumparat doua carti polirom top 10+ marguerite yourcenar ca o apa care curge si elif shafak bastarda istanbulului. am vazut documentarul china on four wheels (2 parti), acum ma uit la scenic routes around the world care are 18 parti si mai am sa vad cateva episoade din around the world in 80 gardens. serialele royal pains, white collar si-au incheiat sezoanele; alphas, covert affairs continua; au inceput noile sezoane din boardwalk empire, downton abbey si touch. am ascultat albumele supergrass si multe singleuri coldplay cu b-sides, live, remixuri. colectia mea de sticle s-a imbogatit cu dior addict, dolce vita dior, fleur d'eau rochas, so pretty de cartier, ungaro, versus (red) versace. you don't fall in love by chance, you choose.

Niciun comentariu: