luni, 3 septembrie 2012

orient express

celebrul tren de lux orient express a ajuns in aceasta dupa amiaza in gara de nord din bucuresti. am fost sa-l vad, este majestuos, elegant, impune respect. orient express circula pe ruta paris-istanbul-venetia o singura data pe an. mcdonald's-ul din romana a fost renovat si redeschis azi, arata cu totul altfel, are un nou design plin de culoare, decorat cu graffiti, in plus include si un mc cafe. la sephora au adus cateva noutati, imediat mi-am bagat nasul sa testez noile parfumuri fan di fendi pour homme, mi-a placut din prima, este lemnos-aromatic un pic condimentat-dulceag, modern si elegant, da bine pe pielea mea; coco noir chanel o aroma mai grea, floral-lemnoasa-vanilata-mosc, dahlia noir givenchy un parfum ciprat-floral-pudrat fatal, la vie est belle lancome o compozitie fructat-gurmanda prea dulce pentru gusturile mele, mademoiselle ricci nina ricci floral-lemnos-mosc, dot marc jacobs floral-fructat cu note exotice. mi-am luat dintr-un h&m un tricou la reduceri, e kaki deschis si are scris cu litere cusute athl.dept 1952. muzici noi am albumele elbow, grizzly bear, menomena, the album leaf si noul single george michael. la vie est belle lorsque vous voyagez avec orient express.

Niciun comentariu: