sâmbătă, 3 septembrie 2011

breakfast at hilton

in dimineata asta am ajuns la hilton, trebuia sa ajung inca de azi noapte insa am adormit, la un italian ce traieste la vienna, venit aici pentru festivalul enescu, de cum am intrat in camera am sarit pe el, era dezbracat, arata bine, inca somnoros, nu mi-a putut rezista, am trecut la actiune, i-am tras-o fara prea mult preludiu. dupa sex am facut dus, apoi am stat in pat. a urmat inca o partida, nu puteam sta asa cuminti, apoi am coborat sa luam micul dejun. am halit bine, delicatese cu care nu ma intalnesc prea des, mezeluri, branzeturi, prajiturele, suc de portocale si cafea cu lapte. au fost delicioase. m-am simtit bine, ca o diva. dupa breakfast am plecat la ikea sa cumpar un set de pahare vanling pe care le vazusem mai demult si mi-au placut, cu toate ca am o gramada de pahare pe care nici nu le folosesc. m-am uitat la documentarele seven wonders of the buddhist world si hunters of the lost world (4 episoade). in ultimele zile am ascultat kula shaker, midlake, the cardigans, supergrass. muzici noi am hard-fi, landscape, owen, the rapture, melanie c, downton abbey ost. scot noi albume deus si snow patrol.

Niciun comentariu: