joi, 15 septembrie 2011

extended summer

desi suntem la jumatatea lunii septembrie este foarte cald, zici ca e mijlocul verii, a luat-o razna vremea, bine ca noaptea se mai racoreste si uneori adie vantul. am gasit in anticariat la un pret de chilipir trei ghiduri turistice, din seria top 10 editura litera: bruxelles, brugge, antwerpen, gent si venetia; din seria calator pe mapamond a editurii ad libri: toscana si florenta, frumos ilustrate, pline de informatii utile. am vazut o expozitie cu fotografii alb-negru reprezentand imagini din bucurestiul vechi. documentarul discovery mutant planet a continuat cu doua episoade noi: africa's rift valley lakes si madagascar. ma uit la noile seriale: alphas, mildred pierce, ringer, wild boys. am tras noi albume: deus, editors o serie de 4 cd-uri unedited, noul single kasabian, miles kane, noul single snow patrol, vhs or beta. sambata va incepe un nou festival cultural in aer liber, strada de c'arte, o saptamana ce aduce pe strazile din jurul bibliotecii centrale universitare literatura, arhitectura, filme, pictura, teatru intr-o formula interactiva. vor fi standuri de carte, expozitii de arhitectura, lounge-uri de exterior, mobilier urban, wi-fi zone. la capitolul sex intr-o seara l-am futut pe un neamt mai solid la corp, urmatoarea seara pe un american simpatic, arata bine, cu care ma stiu de doi ani, am facut un remake.

Niciun comentariu: