vineri, 9 septembrie 2011

autumn comes

este prima seara racoroasa, vara se duce, vine toamna. mi-am pus un hanorac pe mine, mi-ar fi fost frig daca as fi iesit doar in tricou, asa in hanorac mi-a fost numai bine. in parfumerii au aparut noile creatii: decibel azzaro cam aromat-condimentat pentru gusturile mele, insa indraznet si nu seamana cu nimic, dsquared2 potion for man condimentat-lemnos-tamaios, seamana mult cu gucci pour homme, hugo just different hugo boss puternic, aromat-spicy, moschino forever aromatic-dulce, challenge re/fresh for men lacoste, davidoff champion energy este fresh, sport, ck one shock for him/for her nu le-am incercat ca nu aveau testerul, burberry body interesant, feminin, elegant, ange ou demon le secret elixir givenchy, shalimar parfum initial guerlain senzual, pudrat, destul de otravitor, gurmand, are in baza caramel si vanilie. vor aparea: halloween fever jesus del pozo, karleidoscope karl lagerfeld, madly kenzo!, versace yellow diamond, valentino valentina, cartier baiser vole, cacharel amor amor forbidden kiss, loverdose diesel, prada candy, especially escada, tresor midnight rose lancome, lovestruck vera wang, givenchy dahlia noir, attimo pour homme salvatore ferragamo, chopard noble cedar, jean paul gaultier kokorico, 212 vip men carolina herrera. mi-am luat un versace man este dulce-condimentat-oriental, elegant, pervers, are sofran, cardamom, labdanum, casmir, tabac, nu seamana cu nimic. la h&m unirii am avut norocul sa gasesc la reduceri pantaloni scurti bermude bleumarin foarte misto cu multe buzunare, cand i-am probat in cabina mi-au placut atat de mult ca mi s-a sculat pula. zilele trecute m-am futut cu un sloven la hotel pullman, arata bine gagiu, avea pula mare, exact ce imi trebuia. am tras noile albume clap your hands say yeah, kasabian, the kooks, dear reader, un ep live tv on the radio, un ep charlotte gainsbourg si groove armada. m-am uitat la documentarele animal house, mutant planet new zealand. pe geam vine aer rece de afara, ard betisoare parfumate, beau ceai verde cu bergamota, ascult muzica si m-as fute.

Un comentariu:

Bogdan spunea...

in ce limba ai vorbit cu slovenul ? cum arata ? :)