joi, 22 septembrie 2011

automatic for the people got collapsed

toamna isi face simtita tot mai mult prezenta, diminetile si serile au devenit racoroase, afara ies cu un pulover pe mine sau chiar cu o geaca subtire. frunzele copacilor au inceput sa rugineasca si cad. noaptea ma invelesc cu o patura pufoasa, dorm cu geamul deschis. la anticariat am gasit alte ghiduri turistice top 10: amsterdam, milano, praga, toscana. la h&m au bagat reduceri la anumite pulovere, nu m-am putut abtine sa nu cumpar, mi-am luat unul gri cu anchior. a inceput noul sezon al serialului britanic downton abbey. din seria mutant planet am vazut un nou episod despre animalele ce traiesc in japonia. trupa americana rem si-a anuntat fanii ca se despart, printr-un mesaj postat pe site-ul oficial al formatiei, azi am ascultat ultimele lor albume de la up pana la collapse into now. in 30 de ani au scos 15 albume de studio. vor fi lansate noi parfumuri: jacomo it`s me for him/it`s me for her, signorina salvatore ferragamo, l'amour fou emanuel ungaro. un prieten mi-a adus o cutie cu praline bajadera din croatia, delicioase.

Un comentariu:

Raluca spunea...

Buna, de ce nu incerci si parfumuri "de nisa"? De exemplu, de la Creed, sau Lorenzo Villoresi, sau Francis Kurkdjian?