marți, 27 septembrie 2011

autumn bring new tv series

seara, noaptea sau dimineata este frig, fara un pulover sau geaca pe tine nu poti iesii din casa, insa catre pranz se incalzeste si poti ramane in tricou sau camasa cu maneca scurta pentru cateva ore bune. e deja toamna, una cu vreme calda pana acum. este seceta, asta nu e bine pentru agricultura, dunarea este foarte scazuta, insa la productia de struguri stam bine. la h&m au bagat reduceri de sezon la multe articole, mi-am luat un tricou basic original tee gri inchis si pantaloni regular fit gri inchis cu multe buzunare, pusesem ochii pe ei demult, acum ca l-am gasit la reduceri nu-i puteam lasa sa-mi scape. toamna vine cu noi seriale: alphas, free agents, pan am, revenge, ringer, unforgettable, wild boys si cu noi sezoane din downton abbey, boardwalk empire, damages, fringe, raising hope, the vampire diaries. astept noul sezon dexter, va incepe din octombrie. am noile albume: bjork, feist, radiohead remixes, the rifles. mi-ar placea sa plec la munte pentru o mica vacanta, macar la sinaia si tot as fi satisfacut, sa urc pe munte, sa vad de acolo de sus panorama unica a vailor, padurea, pajistile, multitudinea de case si strazi ce formeaza orasul.

Niciun comentariu: