marți, 4 octombrie 2011

little earthquake

in dimineata asta la 5:41 a avut loc un cutremur cu magnitudinea de 4,8 pe care l-am simtit din plin. cred ca am dezvoltat o sensibilitate la cutremure, m-am trezit cu cateva secunde inainte de producerea cutremurului asa ca o presimtire, am simtit cum incepe sa se clatine de cateva ori pe orizontala. bine ca nu a fost mai mare. ieri m-am intalnit cu doi portughezi cuplet de 21 de ani, le-am fost ghid, am mers prin tot centru vechi, hanul lui manuc, curtea veche, piata unirii, calea victoriei, biserica stavropoleos, pasajul villacrosse, piata revolutiei, cismigiu, carturesti, piata universitatii, le-am aratat cam tot ce este important, am facut multe poze. in piata george enescu este o interesanta expozitie organizata de red bull in doua mari camioane. la pranz am mancat la mama, seara la trattoria il calcio, mi-au facut cadou o carte scrisa de jose saramago - texte scrise pentru blog, mi-au spus ca este cel mai important scriitor portughez, ne-am futut in trei la ei la hotel, eu la mijloc, apoi am iesit sa savuram o inghetata. le-a placut de mine. duminica seara am fost acasa la un austriac de varsta mea care sta intr-un imens apartament intr-o vila interbelica art deco in spatele guvernului, ne-am futut. au inceput noile sezoane din serialele mele dragi: boardwalk empire, dexter, downton abbey, fringe, how to make it in america, hung, raising hope. am primit o miniatura de tresor midnight rose la 5 ml. un prieten spaniol mi-a facut un frumos compliment spunandu-mi: you are like wine, as time passes you look even better.

Niciun comentariu: