marți, 18 octombrie 2011

mylo xyloto

frigul a venit brusc, inca nu m-am obisnuit cu vremea rece. la munte a nins, aici a plouat, a batut vantul, treptat vine iarna. fara caciula, manusi, fular, geaca si pulover nu mai ies din casa, altfel risc sa tremur de frig si sa racesc. se anunta o iarna grea.
m-am intalnit cu un prieten neamt care mi-a adus o sticla de 4711 eau de cologne la 75 ml, alta la 50 ml 4711 nouveau cologne, ciocolata lindt cu scortisoara si casti pentru ipod. 4711 nu persista insa imi place, imi aduce aminte de cum mirosea in frizerie cand eram copil, acel miros fresh coaja de lamaie, vechi in acelasi timp, un miros de colonie ieftina care nu deranjeaza. de la h&m mi-am luat un set de cinci sosete grosute gri cu negru si un set de doua manusi bleumarin/rosu cu dungi bleumarin.
am tras noul album coldplay, mi-a placut din prima auditie, nu aduc nimic nou insa soundul este vesel, optimist, melodios. deasemenea am noile albume my brightest diamond, noel gallagher, oh land, real estate, uh huh her, vhs or beta. ma uit la documentarul bbc beijing - biography of an imperial capital (3 parti).
vor fi lansate noi parfumuri: lanvin avant garde pour homme, claude montana graphite for men, bvlgari jasmin noir l’essence, ysl parisienne l'essentiel, givenchy organza eau de toilette, donna karan pure dkny verbena.
a aparut o noua revista lunara be where the city is! ce cuprinde cultura urbana, lifestyle, cronici avizate, editoriale, recomandari pertinente in materie de film, muzica, teatru, arta, interviuri, cronici, reportaje, conturand imaginea unui bucuresti viu, colorat, eclectic.

Niciun comentariu: