vineri, 28 octombrie 2011

despre carti si culori

am reusit sa termin de citit jurnalul virginiei woolf, mi-am dat seama ca citisem aceasta carte in urma cu vreo 7 ani, insa mi-a facut placere sa o recitesc, am inceput scrisorile doamnei de sevigne, despre ele face referire si d-na woolf spunand ca le citeste, asta se intampla prin 1941, iar dupa ce termin scrisorile divinei marchize ma apuc de alta carte lasata neterminata si anume scrisorile lui van gogh catre fratele sau theo. duminica trecuta, ultima zi de kilipirim, mi-am luat doua carti nemira, aveau reducere de 45%: istoria snobismului, scrisa de un francez si istoria lecturii, scrisa de un argentinian, foarte interesante. seara citesc din istoria snobismului. vreau sa-mi cumpar doua carti noi scoase de rao insa le voi lua luna viitoare la gaudeamus. consider ca a achizitiona carti e o buna investitie in cultura mea, in plus pot fi lasate mostenire. azi mi-am luat de la h&m unirea un pulover/honorac negru cu fermoar, era la reduceri. intotdeauna mi-au placut culorile/nuantele albastru, gri, verde, rosu, mov, kaki, bej, negru. hainele mele sunt in aceste culori. am primit sticlele de parfum desir de rochas homme, michael kors for men si versace man eau fraiche. de la carturesti mi-am luat o cutiuta metalica ce are desenate multe instrumente muzicale, e simpatica, vesela. in ultimele zile vremea a fost frumoasa, insorita. mi-am rearanjat hainele in dulap, cele groase sunt la indemana. m-am uitat la documentarul frozen planet, prezinta viata animalelor ce traiesc la poli. ursul polar traieste in zonele nordice inghetate ale oceanului arctic, iar pinguinii traiesc exclusiv in emisfera sudica.

Niciun comentariu: